Det där med alla valen...

Publicerat 2013-07-10 09:33:00 | i kategori Allmänt

Jaa hörrni, nu sitter jag här med mitt tågkaffe igen.
Får verkligen inte ihop vad jag vill göra med allt. Ena dagen känns mitt beslut om att flytta hem helt rätt och andra dagar fattar jag inte vad jag tänkte med när jag bestämde mig...
Jag åker det här tåget fram och tillbaka och vet inte riktigt var jag känner mig mest hemma. Ja, det ska inte vara enkelt att leva. Varför kunde inte allting och alla personer finnas på ett och samma ställe? Då hade man sluppit välja och välja bort!
 
Vi hade i alla fall en riktigt mysig kväll på Höllvikens strand igår. Vädret var toppen och samma med sällskapet. Kvällens givna kommentar blev såklart "såhär skulle man ha det när man har det som sämst"!
Mer av detta tack! :)
 
Gott gäng på stranden
 
Helt underbart och vindstilla, vitaste sanden jag sett på länge!
 
Världens piggaste och sötaste hund Ellen!
 
 
Postat av: Madde

Så söt du är :) vi kommer sakna dig här nere :( men vi får träffas ändå så klart :) massa kramar.

2013-07-10 @ 13:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: