Långbyxor

Publicerat 2013-07-04 15:18:40 | i kategori Allmänt

Tog mig en sovmorgon (IGEN!!) idag och kollade faktiskt på SATC 2. När jag sedan skulle ut på stan tänkte jag att ett par ljusa långbyxor skulle passa bra då det inte var sol ute. Men jäklar, det var ju varmt som satan!! Märkte jag givetvis när jag kommit en bit med cykeln. Jag blev ju inte mindre varm när jag cyklade Malmö runt och letade efter ett Swedbank som tog emot mynt. Lättare sagt än gjort kan jag säga, man måste ha konto på ett Swedbank och inte en sparbank till exempel. Att man har tillgång till swedbanks tjänster verkade inte duga.  Märkligt och sjukt irriterande. 
 
Efter allt cyklande och letande efter bank blev jag sjukt trött så jag tog mig en fika istället och gick sedan hemåt. Nu sitter jag här och väntar på ett par som ska kolla på lägenheten. 
 
Långbyxor som var galet varma trots den ljusa färgen....
 
...byttes istället ut till dessa goa shorts!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: