Gulligaste kommentarerna!

Publicerat 2013-06-28 07:55:00 | i kategori Allmänt

På midsommarafton gick jag och letade efter en krans på torget i Varberg, då kommer en tant fram till mig och säger "men vad fiiiin du va". Gissa om man blir glad då alltså!
 
Igår hände ytterligare en sådan "boost-grej". Stod i kön i matsalen och skulle få mat och sa något till min kollega i stil med, "ja då känner jag mig som världens jobbigaste människa." Då säger tjejen som står bakom disken att "du kan inte vara jobbig, du är ju jättetrevlig." Sedan log hon glatt och ärligt mot mig och gav mig maten. Vilken tjej alltså! Jag kände henne inte eller så heller så det var bara helt spontant. Hon gjorde verkligen min dag! 
 
Blommor till alla er som gör andra människors dagar lite bättre!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: