Återhämtning

Publicerat 2013-03-10 11:08:20 | i kategori Allmänt

Vilken helg alltså! Efter fredagen kan jag säga att det inte var mycket med mig. Var helt underbart att komma till Falkenberg och va med sina kompisar och bara ta det lugnt.
 
Igår lämnade vi Göteborg vid halv tolv och åkte hemåt, träffade Eva inne i Falkenberg och så åt vi middag på Stålboms. De hade renoverat och gjort så fint så så. Ska dit idag igen och fika med Tessan och Frida. Ska bli mysigt att träffa dem igen, va längesedan! 
 
Till kvällsmat blev det tacos igår och sedan blev det Melodifestivalen! Niklas kom också hit, var jättemysigt kväll. En annan somnade givetvis i soffan och såg inte när Robin tog hem det hela men men, så kan det vara.
nu har vi ätit jättegod frukost och bara myser runt.
 
Hoppas er helg varit bra!
 
ÄNTLIGEN! Mia på Grötö!
 
Lille Jonas! 
Lille Niklas och Lille Eva!
 
Inte så sugen men ett glas gick ner i alla fall!
 
Som sagt, e det Melodifestival så är det! 
Postat av: Robin

Låter som en bra helg!
Själv har jag varit på golfen både igår och idag och tränat! Underbart att det börjar bli vår, men kallt som fan! Du som kan allt, fixar du vårväder nu?? =)

Svar: Hade jag gärna gjort men det är svårt alltså... Kanske kannuppfinna någon slags vårdans?
Jennifer Carlsson

2013-03-10 @ 16:51:35
Postat av: Robin

Hahaha jag verkar bara kunna regndansen, men tränar du in vårdansen så jag får se sen!!! =)

2013-03-10 @ 19:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: