Ooops!

Publicerat 2013-03-20 20:33:41 | i kategori Allmänt

Jaha, och var tror ni att jag hamnade efter jobbet? Skulle bara kolla lite i stan å kom hem med fyra nya plagg. Hoppsan!! Jag är fan hopplös alltså!
 
Idag har det snöat i princip heeeeela dagen! Så tråkigt. Jag som har så mycket vårkläder som bara väntar på att bli använda! Köpte ett par söta ballerina till idag, affärerna är ju fyllda till bredden med saker!
 
Annars har jag inte så mycket mer att komma med just nu... Ska bannemig fixa naglarna nu, hmm får energi av att blogga, lite konstigt....
 
Här kommer en uppdatering av veckans todo-lista:
 
Städa efter helgen
Träna 1 gång
Träna 2 gånger
Pumpa cykeldäcken
Handla inför fredag
Ring banken o aktivera kortet
Fixa disken
Frysa in överbliven paj
Fixa naglarna
Fattar inte varför jag ler, borde se förbannad ut i detta vädret! Ser dock lite tveksam ut....
Postat av: Nina - Glamourmamman

Sötnöt :-) Snart kommer jag ner och shoppar med dig!!

Kram N

2013-03-20 @ 20:36:59
URL: http://glamourmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: