Söndags-kvällsmat

Publicerat 2013-03-24 19:05:50 | i kategori Allmänt

Hej på er! Jaa, då har ännu en dag gått. Tänk att jag bott här i Malmö i mer än två månader nu, tiden går så fort!
 
Är nöjd med min söndag, i morse började jag med Sh'bam. Deltar verkligen jätteroligt, som dansen fast lite enklare liksom. Massa energi och redigt trött efteråt.
 
Tittade på några avsnitt Gossip Girl sen, somnade dock en liten stund, blev supertrött. Gött att kunna göra det ibland. Sedan tog jag mig en promenad och efter det cyklade jag till Ica och handlade. Gick faktiskt bra, inga vansinnesutbrott när cykeln höll på att välta osv. Dock väääldigt kallt fortfarande.
 
Nu har jag lagat mat, Tessans goda räk/kräftsoppa! Mmmmm! 
 
Avslutar dagen med soffhäng delux, hoppas ni också haft en bra söndag!
 
Mmmm!!!
Postat av: Eva D

Brödet ser MAGISKT ut! Vad är det?
Dessa månaderna har gått så fort, men saknar dig härhemma!! Låter som att du har det fint iallafall, myssöndag! :) Kram E <3

2013-03-24 @ 19:38:04
Postat av: Pappa

Då fick du köpt lite luft till cykeldäcken förstår jag...;-)

2013-03-24 @ 19:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: