To Do!

Publicerat 2013-03-12 07:09:00 | i kategori Allmänt

Jag älskar todo-listor! Känslan när man får bocka av saker som man ska göra går inte av för hackor.
Här ska jag försöka sammanfatta veckans todo:
 
Hänga upp tvätten överallt i lägenheten eftersom den inte blev torr igår
Fixa disken
Städa lägenheten
Komma på mat till lördagens inflyttningsfest
Handla maten
Laga maten
Gå till Systembolaget
Pumpa däcken på cykeln 
Köpa schampo o balsam
Köpa torrschampo
Lämna linne på HM
Skicka tillbaka kläder till HM
Laga maten jag skulle lagat igår....
Träna minst en gång i alla fall, helst två.
Planera upplägget inför lördag
Kontakta vårdcentral (vilken går man till liksom??)
 
Ja, här är en del av vad jag borde få gjort denna veckan! Hur ser er vecka ut tro?
 
Befor drinks...
 
After a few drinks...
 
After even more drinks...
Postat av: Robin

Som alltid lika fin på bild!
Nu svar på alla 100 frågor du ställde!
Ja vi vill läsa varje dag haha men det e bättre med inlägg som faktiskt är intressanta att läsa och med bild än bara hej åt en korv hejdå. Det kan man skriva men man kanske skriva något mer...
Din todo lista e kul! Skriv upp saker du har gjort så kan du bocka av dom oxå! =)
Min todo lista e jobba, laga mat tvätta dammsuga.

Förslag på mat till din fest. "Kall" plockmat som du kan fixa innan.
Typ lite dip, morötter, skinka, ost kex, kycklingben, kanske sallad och så har du lite varm/ljummen paj. Och en bit bröd. Ganska enkelt och det mesta gör man klart på fredagen och så resten på lördags fm.
Lite tapas liksom. Krångla inte för mycket utan håll det enkelt! Lägg krutet på vissa saker typ bas saker som kycklingklubbor, ha kanske 2 olika sorters ost. Två olika sorters kex, ett bröd, en sallad, en paj. Folk tar det dom vill.

2013-03-12 @ 17:14:04
Postat av: Robin

Sålde jag precis in mig som din privata festfixare?? Hahaha

2013-03-12 @ 17:15:34
Postat av: Mamman

Heja Robin! Du är la inte för dyr bara:-) Jag tycker den todo-listan har tendens att framkalla ett smärre magsår! Ta det lugn döttera Mi!!!!

2013-03-12 @ 19:30:15
Postat av: Mammam

När det gäller tips på festmat så tycker jag som Robin: gör det enkelt!!!!!! Helstekt kalkon eller spädgris borde ju funka. Lite fondue till förrätt och Schwartz waldtårta ( vet inte hur det stavas) till efterrätt💥

2013-03-12 @ 19:34:01
Postat av: Robin

Heja mamma Carlsson!
Och nä jag e inte dyr allt! =)

2013-03-12 @ 21:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: