Bastard

Publicerat 2013-05-23 06:49:19 | i kategori Allmänt

Hej på er! Måste bara börja meartt säga att jag ska ju springa ett lopp i eftermiddag i Lund, chansen är stor att jag inte överlevea så jag vill tacka alla som läst min blogg! 
 
Skämt å sido, igår var jag ute med en kompis och åt. Spännande att prova på nya ställen. Först blev det en drink på Rosen, ligger lite bakom Lilla Torg. Drack en "Champange Daqari" (stavning??). Väldigt god och fräsch drink. Kan verkligen rekommendera stället, supermysigt.
 
Sedan åt vi på ett ställe som heter Bastard, vet inte hur jag ska förklara utbudet riktigt men det var lite annorlunda. Det var också lite uppbyggt på att man tog in fler rätter som kom i olika intervaller. De var även mycket duktiga på vin. Jag åt deras planka med olika korvar och kallskuret, en minipizza (galet god), getost och rå oxe. Det sistnämnda var spännande men man tänkte inte så mycket på att det var rått, köttet bara smalt i munnen.
Det var ett lite speciellt ställe men gott och personalen var riktigt bra. Kanske inget ställe man tar med barnen till men kul om man vill prova något lite annorlunda.
 
Drink på Rosen
Maten lagades mitt i restaurangen!
 
Getost och tomater närmast och rå oxe överst!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: