Cykling och lite saknad

Publicerat 2013-05-16 20:31:12 | i kategori Allmänt

Vilket fantastiskt väder alltså!! Har precis låtit hela Malmö beskåda mina vita spiror (?!) men orkade inte ha massa kläder på mig så det fick räcka med shorts och tröja. Först promenerade jag ner till stationen där jag glömde min cykel igår. (!!!!!) jobbigtbnär man lägger sig i sängen på natten och inser att man glömt den där! Som tur var var den kvar och oskadd.
Sen cyklade jag en runda i det fina vädret. Blåser riktigt mycket dock.
 
Cykel cykel!
Nu tror jag bestämt att jag ska titta på Gossip Girl resten av kvällen.
 
Just det, man saknar ju nära och kära ibland! Idag har jag tänkt extra mycket på dessa personerna:
 
Mamma och syrran. Lika va? Pappa med såklart men han fastnar inte på bild så lätt!
Brorsan också!
 
Och den här lilla snärtan! Världens bästa Emma! 
Postat av: Suzanna

Ahw söstra, vi saknar dig med!
(Bleeeeeek jag är!)

2013-05-16 @ 20:48:02
Postat av: Mamman

Ahw tösa mi, du ska ju snart komma hem till mamma:-)

2013-05-16 @ 21:22:14
Postat av: Robin

Här kommenterar man hela tiden och inte ens en halv kram eller i alla fall ett tja får man! Gult kort Carlsson! Asg
Nädå jag är inte bitter!
Imon smäller det i Malmö! Hade så kul! Njut av stämningen!!

Svar: Men lilla Robin! Se till att komma hit någon dag! Ni har närmare än de andra! ;)
Jennifer Carlsson

2013-05-17 @ 07:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: