Dag 1

Publicerat 2013-05-06 06:46:17 | i kategori Allmänt

God morgon! 
 
Storsatsning dag nr 1! Haha, nä men ärligt talat. Jag kommer inte vända upp och ner på livet pga en bok jag köpt men tycker allt att den kan hjälpa lite på traven. Idag står det till exempel att jag ska gå en morgonpromenad. Men jag tycker nästan det låter lite tokigt att gå upp 04:45 för att gå ut och gå. Senare i boken så menar de på att man ska äta frukost runt halv åtta. Alltså är det kanske inte som bäst anpassat för personer som i dagsläget redan går upp 05:30. Jag förstår syftet med morgonpromenad men det får jag ta en dag när jag inte ska tvätta håret typ. 
 
Möter folk på cyklar som ser så lyckliga ut och det förstår jag med tanke på vädret, helt underbart ju! 
 
Längtar verkligen till den dagen då jag får besöka New York!
 
Postat av: Lälä

Då vill jag följa med :D

2013-05-06 @ 20:56:45
Postat av: Mamman

Kors nu fick du ressällskap😃

2013-05-07 @ 06:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: