Dagens goda

Publicerat 2013-05-20 21:52:48 | i kategori Allmänt

Idag har jag gjort en god gärning faktiskt. Var ute och gick tidigare när jag går förbi något som ser ut som en hållare till passerbrickor. Spännande, tänker jag och plockar upp den. En tjej som jobbade på Malmö Aviation hade tappat alla sina passerkort. Provade att söka efter henne på Eniro och hade tur, hon svarade när jag ringde. Hon blev i alla fall jätteglad och lättad över att slippa polisanmäla dem som saknade. Så det var min goda gärning för dagen, någon annan som råkat ut för något liknande? 
 
Sedan har jag till och med städat klart lägenheten! Fruktansvärt jobbigt men nu är jag så hiiiimla nöjd. Gud så skönt alltså. Knappt varit såhär rent sedan jag flyttade hit. Skulle dock behöva putsa fönsterna ser jag... Men inte prio just nu! Så skönt att slippa ha städningen hängandes över sig!
 
Resten av kvällen ägnas åt det här:
 
Gossip Girl
Postat av: Robin

Carlsson vs Sverige 1-0!! Mycket bra jobbat!!! Fan va glad jag hade blivit om jag fått ett samtal av någon som hittat mina kort!!!
Har kramat om en präst/pastor idag, inte någon god gärning men kändes gött! (Va i tjänsten) fick sen höra att man va mänsklig och det värmde gött! Annars har det nog varit en ganska lugn dag på jobb! Värre uppe i Sthlm! Jävla krig alltså i husby!

2013-05-20 @ 22:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: