Härliga vänner!

Publicerat 2013-05-19 19:30:56 | i kategori Allmänt

 
 
Vilken helg alltså! Har så himla goa vänner! Eva och Jonas kom hit i fredags kväll och det har varit så mysigt att ha dem här! 
 
Igår var vi ute och gick typ hela dagen, västra hamnen, slottsparken och sen åkte vi trampebåt. Vädret var ju kanon alltså. På kvällen träffade vi Paul, Lotta och Philip för middag på Plockepinn. Himla bra ställe där man beställde in massa smårätter istället för det vanliga förrätt, huvudrätt och efterrätt. Kul upplägg! Besök gärna denna restaurang när ni är i Malmö nästa gång. Den är även med i The White Guide. Vi kunde inte låta bli att börja middagen men en flaska mousserande. Så himla gott!
 
Sedan gick vi vidare till Lilla torg och drack drinkar och rosé. Gick även förbi torget där ESC-finalen visades på storbildstv. Bra drag! 
 
Sedan var jag på ett ställe som heter Koi. Jättebra musik och snyggt ställe, gillade det verkligen! 
 
Har varit sjukt trött idag men det var så himla trevligt igår alltså!
 
Middag på Vespa igår, galet varmt!
 
Nya posestället!
 
En tur på kanalen.
 
Min fosterfamilj! De tar då alltid hand om mig.
 
Hummersoppa, bröd, rödbetor och feta, kalv och fantastiskt gott rödvin!
 
Paul och Lotta!
 
Lyckades matcha väska och halsband riktigt bra
Postat av: Nina - Glamourmamman

Tack för tipset - måste testas nästa gång!

KRAM

2013-05-19 @ 19:54:06
URL: http://glamourmamman.blogg.se
Postat av: .charlotta

Tack för en trevlig kväll gumman! Får höras om träning på tis tycker jag :) Kramar!

2013-05-19 @ 20:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: