Heeeela helgen

Publicerat 2013-05-12 16:58:02 | i kategori Allmänt

Hej mina vänner! Har verkligen haft fullt upp hela helgen! 
 
I fredags tog vi oss en AW på Hard Rock Café i Köpenhamn. Jösses vad många drinkar vi drack! De var riktigt goda men jag tror inte jag är någon drinktjej faktisk. Det är så mycket och lite sliskigt. Kanske en emellanåt men inte 7 st.... Men skoj var det!
Mötte sedan upp Eva på stationen och fortsatte till Mello Yello för vin och nachos. Avslutade kvällen på Mando men Marias kompis. Där blev det till och med bubbel och jordgubbar! 
 
Maria tog en bra bild På mig
Mmmmmmmmm......
 

I lördags tog jag och Eva sovmorgon och sedan god frukost. Efter det gick vi en promenad och tittade på staden och åt lite glass och en pizza på Vespa.
Vi tittade lite på terränghindrena på Ribban också och kunde inte annat än att konstatera att de var ganska rejäla att hoppa över. Vi har även bokat biljetter till EM i fälttävlan på Ribban i augusti! Sedan hamnade vi inne i stan och där var det fullt pådrag inför Eurovision. Byggt upp en scen och massa stånd på torget. Efter det blev det mat och egna coctails hemma och sedan stan igen. Hamnade på Victors där vi stannade till kl två, sedan var vi ganska nöjda och åkte hemåt! Vilken helg!
 
Eva har en iPhone 5, skarpa och bra bilder.
Fina Eva! 
 
Ganska rejält hinder!
 
 
Haha, tävling i Schwerzkopf stånd. Man skulle styla sitt hår med deras produkter.
 
 
Är man inte kändis får man låtsas!
 
 
Postat av: Madde

Vad har bi köpt för biljetter, fälttävlan på ribban är gratis :)

2013-05-13 @ 13:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: