Känner Eurovision-pulsen!

Publicerat 2013-05-14 22:10:07 | i kategori Allmänt

Hej på er! Det är lite galet det här med Eurovision. Musik och discokulor och fjärilar överallt. Liveuppträdningar på torget och massa människor att titta på. Det är här det händer liksom! :) 
 
Efter min och Lottas ansiktsbehandling kollade vi läget på stan, åt lite och avslutade med en kaffe. Det var skönt att få behandling. Trots att vi var mellan 15-20 personer i rummet som alla fick behandlingar lyckades jag ändå somna till under masken. Det var helt ok med tanke på att de som går där fortfarande håller på att utbilda sig till hudterapeuter. Fått fixat till brynen också, det var på tiden!
 
Jag lyckades ju såklart få på mig två högerskor....
 
Fin kväll, mycket folk!
 
Vår!!
Postat av: Robin

Två högerdojor hahaha
Ja det e livat i Malmö, va där i tjänst igår och ska dit en runda idag oxå..

2013-05-15 @ 07:09:13
Postat av: Mamman

Jag vill oxå vara i Malmö och känna schlagerpulsen... Får ändå nöja mig med att beskåda det hela på tv. Jag hejar på Nederländerna.... Birds🐓

2013-05-15 @ 20:33:54
Postat av: Eva J

Åh de ska bli så kul i helgen! Känna av pulsen! Annette, Nederländernas är bra och Norges:)

2013-05-15 @ 21:37:28
Postat av: Mamman

Och Danmarks & Rysslands😀

2013-05-16 @ 18:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: