Lite huvudvärk

Publicerat 2013-05-29 18:52:27 | i kategori Allmänt

Skönt att få gjort lite på jobbet. Att få "röja upp" på skrivbordet och i mailkorgen lite. Känns alltid bra. Jösses alltså nu är det snart fredag igen! Men först torsdag och klippning!
 
Har lite ont i huvudet idag tyvärr... Kan vara att jag haft doughnut med massa spännen hela dagen kanske, när det stramar i håret en massa liksom. Får hoppas på att en promenad kanske kan råda bot på det hela! Orkar jag så ska jag försöka göra lite övningar vid bänkarna också.
 
Vad gör ni ikväll? :)
 
Superlyxig (NOT) onsdagskvällsmat:
Kycklingfilé a'la cousine på rödgrön grönsaksbädd
Haha!
Postat av: Baconator

Varför har du munkar i håret?
Är det en ny stil?
Vad är de friterade i?

2013-05-29 @ 18:57:13
URL: http://www.molnatapp.com
Postat av: Robin

Jag va i Malmö hela eftermiddagen och kvällen, på Swedbank arena och kollade fotbollsderbyt! Kanonkväll i Malmö ju med vädret!! Kram

2013-05-30 @ 00:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: