Min dag

Publicerat 2013-05-01 20:48:13 | i kategori Allmänt

Hej!
 
Vad trött man blir av att bara ta det lugnt. Imorgon är det dags att jobba igen! Jag spenderade nästan hela dagen i solen! Och jag hade till och med smörjet in mig med solskydd! Det ni, det börjar bli människa av mig med! Fick lite färg ändå så nu hoppas jag på fler soliga dagar. Bakgården får högt betyg, sol hela dagen och lä också. Litet minus var barnkalaset som härjade idag. Vad hände liksom?? Helt plötsligt flyger både  bumeranger och barn genom luften både framför och bakom mig där jag ligger. Jaja, bara att vänja sig antar jag.
 
Senare tog jag mig en cykeltur ut till Limhamn. Detta ställe som ska vara så fantastiskt... Vet inte riktigt vad jag ska säga, var nog inte på rätt ställe. Bara bygg och industri kändes det som. Men fina hus och många fina bilar.
 
Småbåtshamnen, lite dåligt med båtar tycker jag...
Postat av: Mamman

Limhamn är nog mer kul på sommaren😃

2013-05-01 @ 21:31:44
Postat av: Robin

Ses kanske på tåget imon! Skall till Kastrup!

Svar: Gött! Budapest hörde jag! Hoppas du får trevligt!
Jennifer Carlsson

2013-05-01 @ 22:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: