Min kväll

Publicerat 2013-05-28 21:57:51 | i kategori Allmänt

Oj vad jag har varit duktig! Tvättat OCH hängt in tvätten i garderoben, fixat disken, ställt två växter i vattenbad och varit ute och gått. Jag provade också kokosvatten som ska vara så bra... Sjukt äckligt, jag som inte ens gillar kokos så värst mycket men man måste ju prova. Handlade lite och tog reda på att det tar ca 45-60 minuter att klacka om ett par skor. Lite skillnad från hemma där det tar 4-5 dagar... 
 
Just det! På torsdag ska jag klippa mig hos Madde igen, ska bli riktigt gött! Och så har jag pratat lite danska idag! :)
Dagens stora happening! Nya räcken vid övergångsstället!
 
 
Nja.. Inte min grej...
Postat av: Robin

Lät fan äckligt med sådant vatten, själv körde jag på en Ramlösa under golfrundan! Va i Malmö igår, i tjänst, tänkte på dig då när vi körde förbi Carolicity har fått för mig att du bor i dom trakterna?

Svar: Nja inte riktigt! Värnhem! Men inte så långt ifrån. :)
Jennifer Carlsson

2013-05-28 @ 22:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: