Min söndag

Publicerat 2013-05-05 20:52:11 | i kategori Allmänt

Åhh jag har legat i solen hela dagen faktiskt! Så gött och äntligen fått lite färg också. Sedan har jag även:
 
Invigt mina Loafers (supersköna!!)
Gått en sväng till Entre
Köpt boken "Bodylicious"
Läst ut boken "Bodylicious" , känner mig redan som en bättre människa
Sprungit 5 km i Pildammsparken, väldigt fint
Hyrt en film "Berättelsen om Pi"
 
Jag måste säga att jag blev inspirerad av boken. Jag har ju tidigare varit duktig med matvanor och sådant men sedan flytten kommit ur mina braiga rutiner liksom. Dags att ta ett krafttag och komma i bikiniform? Jag har ju klarat det förr, jag vet hur man gör! Så nu ska ni få följa mig i tre veckor mot ett lite bättre leverne. Ska bli spännande! Mer om det imorgon! 
 
Just det! Ser ni balkongen längst upp? Den skulle man haft!
Nya skorna, Scorett!
 
Inspirerande tjejer! Det som är bra är att de är tjejer som lever ett fartfyllt liv med resor, middagar och champagne. De delar med sig av sina tips på hur man ändå håller sig fit.
 
Gaaaanska vacker kvällshimmel kan man säga!
Postat av: Mamman

Verkar vara en bra bok det där😉

2013-05-06 @ 20:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: