Otroligt trevlig kväll!!

Publicerat 2013-05-10 00:40:53 | i kategori Allmänt

Måste bara dela med mig! Varit ute hos Madde hela kvällen och ätit och druckit gott med riktigt goa människor! Alltid kul att lär känna nya personer och ha kontakt med personer man inte umgåtts med på länge. Madde och Linus gjorde ett utmärkt jobb med grillspett med både kött och grönsaker samt rotfrukter i ugn som är så gott. Till efterrätt blev det glass och ugnsbakade äpplen med kanel och socker på. Riktigt god och smidig efterrätt! 
Vi avrundade kvällen med spelet "Solsidan". Gick ut på att man skulle ta reda på vilken karaktär man var mest lik i serien. Himla roligt spel som bjöd på många skratt.
 
Nu är det sovdags och imorgon kommer ÄNTLIGEN Eva och hälsar på över helgen. Men innan hon anländer tror jag det blir lite AW, slutar ju ändå kl 15 imorgon!
Sov gott!
 
Hittade en användbar klänning i garderoben! (Tack Frida och Tessean!!!)
 
Kvällens aktivitet! Jag fick vara sekreterare!
Postat av: Robin

1) va fin du e!
2) man kan inte låta bli att avslöja vem DU blev!!
3) hade du blivit Snygg Mickan hade du sagt det, men nu sa du inget så då undrar jag, Blev du OVE SUNDBERG???
Hahaha

2013-05-10 @ 07:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: