Regn?!

Publicerat 2013-05-08 06:50:12 | i kategori Allmänt

Det regnar idag! Men det gör inte så mycket faktiskt! På med gummistövlarna bara. Faktiskt mitt först regn i Danmark, ojojoj vilken dag det kommer bli! Haha!
 
Uppkopplingen var mycket konstig igår så därför var det svårt med nytt inlägg. Istället gick jag och min kollega till Islands Brygge (stället precis vid kajkanten) och åt nachos och drack lite vin. Himla gott!
 
Imorgon är det dessutom ledig dag! Så skönt, man kan ju hoppas på bättre väder men det verkar ganska mörkt på den fronten tyvärr. Visste ni förresten att när temperaturen i genomsnitt legat på tio grader fem dygns rad är det sommar och det är det tydligen nu! :)
 
Gårdagens outfit!
 
Vi stannade till kl 21, fortfarande ljust och varmt! 
Postat av: Frida M

Snygging där, vad classy du är!;) blir avundsjuk på dina skor, skitsnygga, nästan så jag också skulle köpt mig ett par...
Får bli Malmö snart igen, tack för en riktigt trevlig helg! Hoppas vi ses snart igen!
Kramar!

2013-05-08 @ 08:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: