St Hans backar Extreme

Publicerat 2013-05-23 21:35:23 | i kategori Allmänt

Jag överlevde!!! Men det var fan det jobbigaste på länge alltså! Det var ju liksom typ tolv backar på de där små kilometrarna. Backarna var så branta också, suger ju fett i benen! Men sååå nöjd jag är, sprang heeeela rundan, dock ganska långsamt det sista innan slutspurten men jag sprang! Ååhhh, så nöjd! Och så såg jag en häst också! 
Lotta är en riktigt bra löparkompis som peppar både mig och andra i spåret! Heja heja!
 
Vilket väder det var också, perfekt spring-väder! 
 
Innan start
HÄST!!!!
 
Såhär "stämplar" man på orientering nu för tiden, inga lappar här inte!
 
We did it!!!
 
Snygg bild! Här springer de som körde 10 km, de sprang fyra varv på slingan. Helt galet!
 
Här ser ni beviset också! Kul att det var en orienteringsklubb som ordnade det, minnen från förr. Ni som varit på orienteringstävlingar vet ju hur toaletterna är "uppbyggda", behöver jag säga att jag INTE gick på toa??
 
Postat av: Andreas 'Hasse'

Så härligt de värka ha varit:) Den stämpel pinnen har jag använt i mer än 15år:) men vist är de smidigt!!! Ha de så gott...

2013-05-24 @ 08:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: