Underbara kompisar

Publicerat 2013-05-04 17:48:47 | i kategori Allmänt

Vilka dagar! Energinivån ärr verkligen fylld till max efter besöket av Frida och Tessan! De är verkligen helt underbara!
 
Vi möttes upp på Emporia efter jag slutat jobba och gick runt där i ett par timmar. Pratade massa och hade jättetrevligt. Sedan tog vi oss hem till mig och fixade iordning oss lite för att sen åka till stan igen och äta på Mello Jello. Där satt vi sen hela kvällen och åt och drack god drink. När vi kom hem pratade vi långt in på småtimmarna, massor att ta igen! 
 
Idag åt vi en lång frukost och sedan blev det ytterligare lite shopping. Behöver jag säga att dessa två tjejer är superbra shopping-kompisar? Vi hann med både lunch och fika innan det var dags att ta farväl. Det blir alltid lite tomt när kompisarna åker iväg... Tråkigt, men får tänka på hur kul vi hade under tiden. 
 
Nu ska jag nog ut och springa en sväng!
 
Frida och jag med caprinia och frozen margerita
 
Tessan och jag
 
Efterrätt SÅKLART!!!
Redo för mer shopping med goa tjejerna!
 
Lunch i solen (såklart!)
Postat av: Robin

Nice med lite thessan Karlsson på bloggen!! Jag vill hälsa till henne!!! Ps, har lagt till dig Carlsson på Instagram men du har ju bara en bild där än..

2013-05-04 @ 23:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: