Vårruset Malmö 2013

Publicerat 2013-05-03 06:48:38 | i kategori Allmänt

Godmorgon!
Var verkligen helt slut igår när jag kom hem! Men så himla kul det var! Jag och Lotta gjorde en riktigt bra runda och slutade på 29.5 minuter på fem km. Vi kom fram till att vi hade nog kunnat ge lite mer men det var otroligt mycket folk alltså. Fick ingen siffra men trångt var det. Man är alltid så himla nöjde efter att ha gjort sånna här saker. Men... Jag känner hur otränad jag är. Inte bra! Lite byta träningskläder så ska det nog bli bättre.
 
Efter jobbet åker jag till Emporia och möter upp Frida och Tessan som kommer och hälsar på! Ska bli jättekul att ha dem här. Så mysigt vi ska ha det! 
 
Och vet ni? Solen skiner idag också! ha en härlig fredag nu! 
 
Laddade innan loppet!
 
Mycket tjejer!!
Uppvärmning!
 
Blossom
 
Nöjda och svettiga med medalj efteråt! Bra kämpat!
Postat av: .charlotta

Wehoo, de var superkul!

2013-05-03 @ 07:48:11
Postat av: Frida M

Gött jobbat kompis! Visst är det en go känsla när man kommit i mål och har fixat det.
Nu är jag på jobbet, väskan står här på kontoret, packad, håret är plattat och jag är taggad!
Ska bli fantastiskt kul att hälsa på dig i storstan!=)
Vi ses snart!
Kraaam

2013-05-03 @ 07:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: