Vill ha!

Publicerat 2013-05-06 20:08:49 | i kategori Allmänt

Är riktigt sugen på nya träningskläder! Tänk om man vore miljonär alltså. Fast vi kan ju låtsas som att det hade varit otroligt tråkigt och att livskvaliten hade varit i botten. Eller nått sånt...
 
Mest sugen är jag på någon av färgerna nedan. Är dock lite rädd att skorna med dessa färger bara finns i Nike Free-modellen. Så som jag förstår det är det kanske inte ultimata skon för den som inte är ett riktigt löpfreak.
Men jag är ju nästan det! HAHA! Nä men jag var faktiskt ute och spran innan. Efteråt gjorde jag ett av Sofi Fahrmans tips, plankan i 3x1 minuter. dockade dock bara 1x1 och sedan blev det 2x0,5. Men nästa gång går det säkert bättre.
 
Helst vill jag ha dem överst och nederst till vänster.
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: